sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Ülesanne 7.

Kursus siis peaaegu et läbi ja aeg kokkuvõtte tegemiseks.
Hmmmm, mida see kursus siis mulle andis? Teadmisi tuli muidugi juurde, ja kõva "tamp" oli kogu aeg peal. Inimese jaoks, kes peab oma põhitöö kõrvale ka lisatöid ette võtma, et ära elada, oli see parajalt suur tükk hammustada. Öörahu kannatas, närvirakud, suhted lastega... Sellest viimasest on mul eriti kahju. Teadmised on muidugi hindamatu väärtusega (ja tõesti, tänu kohustuslikele ülesannetele tutvusin mitmete huvitavate artiklitega!), aga ikkagi ei saa ütlemata jätta, et sellise Kolgata teekonna eest peaks/võiks küll rohkem ainepunkte saada.
Kõige huvitavam minu jaoks oli see, mida kõike ma sain teada erivajadustega inimestele mõeldud tehnoloogiast. Mingi ettekujutus mul ju sellest ka juba oli, aga see ettekujutus oli üsnagi pealiskaudne. Ka suhtumine sellesse, tõtt öelda, oli pealiskaudne. Nii et minu vaateraadius muutus laiemaks.
Ja siis see kodulehe tegemine... Sellest õppisin ma nii palju, et ma mitte kunagi sellisel moel seda tegema ei hakka. Nagu nii mõnigi teine mu kursusekaaslane, vajasin minagi selleks abi (ja üksjagu palju!), päris üksinda poleks ma sellega eales toime saanud ja tõtt öelda ei näe ma ka suurt vajadust selle järele - kui mul tõesti kunagi peaks oma kodulehte vaja minema, siis on ju selleks tõepoolest õppinud inimesed olemas ja ega ma siis ei taha ju seda pattu oma hingele võtta, et ma nendelt töö ära võtan. Las nemad ka ikka teenivad! Veel õppisin ma selle kodulehega maadeldes, et internetis on nii mõnigi link, mille abil saab kodulehte palju lihtsamalt ja isegi huvitavamalt teha (tegin nende abil ka paar kodulehte endale ja tegin täitsa ISE, ilma igasuguse abita - tõsi küll, ajapuuduse tõttu on need küll veel pooleli). Ja kui inimene PEAB midagi tegema, siis ei vali ta selleks kunagi vabatahtlikult raskemat teed.
Kahjuks ei ole mul aimugi oma punktiseisust selles aines, sest minu maili peale pole ühtegi tagasiside kirja tulnud.
Oli see õppimine mulle siis hea ja vajalik? Muidugi oli! Iga asi on millekski hea!

1 kommentti:

  1. Tubli! Aga teilegi panen südamele, kui midagi kokkulepitud kontaktidest ei toimi tuleb sellest teada anda. Tänapäeval nn digajastul, kui otsekontakte on niivõrd vähe, tuleb taas aega varuda ja kirju kirjutada!
    Ja ärge olge väga skeptiline kodulehe suhtes, tähtis on teadmine, mida nüüd omate, et asju tuleb kontrollida validaatori abil ja ärge unustage sihtrühma kellega töötate, te peate oskama neile nõu anda, nemad ei ole jub eriti maksujõulised inimesed, et suudaksid teenuste eest maksta. Samas mis oli teie prioriteet! Kui valisite õppimise, siis oleksite pidanud ju pere toetust paluma ja mõistvat suhtumist nende poolt! Kahju, kui lapsed kannatasid, see pole nüüd küll õiglane! Teiseks oleksite pidanud oma muredest õppejõudu teavitama, ehk oleksime koos sobivama lahenduse leidnud ja oleksin teid paremini saanud toetada.

    VastaaPoista